2015. január 28., szerda

Bemutatkozás

A gyöngyfűzés már régóta a szívem csücske. Fiatalabb koromban állatkákat, nyakláncot, majd fülbevalót fűzögettem.

Pár évvel ezelőtt a barátnőm megmutatta az ő kincses ládáját, mely tele volt szebbnél szebb gyöngyökkel, olyanokkal, amilyeneket addig még nem láttam.

Az ékszerek, amiket ezekből készített, meseszépek voltak. Megkértem őt, hogy tanítson meg ennek a szép gyöngyfűzésnek a technikájára. Azóta szenvedélyemmé vált az ékszerkészítés.

Elkészült már jópár nyaklánc, gyűrű, fülbevaló. Nagyon szeretem a peyote technikát. Tavaly megismerkedtem Peng Edit révén a sujtás technikával is. Gyönyörű ékszereket lehet készíteni.

Jó, hogy itt jártál, ha megtetszett valamelyik ékszer vagy lenne kérdésed, írj a falovacska<kukac>gmail.com címre.

Üdvözlettel:
Emese



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...